No Rest for the Wicked Detayları Ortaya Çıkıyor
Moon Studios tarafından gerçekleştirilen yayın ile yeni No Rest for the Wicked detayları paylaşıldı. Görünüşe göre, beklemeye değer bir oyun ile karşımıza çıkacaklar.
İlginizi Çekebilir: Yeni Assassin’s Creed Infinity Detayları Ortaya Çıkıyor
Yeni No Rest for the Wicked Detayları Heyecan Verici Görünüyor
Ori serisi ile tanıdığımız Moon Studios, No Rest for the Wicked adını verdiği yeni bir oyun üzerinde çalışıyor. PC, PlayStation 5 ve Xbox Series için geliştirilmekte olan aksiyon-rol yapma oyunu, 18 Nisan 2024 tarihinde Steam mağazasında Erken Erişim aşaması ile çıkacak. Her ne kadar tam sürüme geçiş için geliştirici stüdyo kafasında bir tarih belirlemiş olsa da, yapılacak olan geri dönüşler ile bir değişiklik yaşanabilirmiş. Bununla birlikte tam sürüme geçiş sonrasında bir fiyat artışı da planlanıyormuş.
Oyunun Erken Erişim versiyonu, senaryo modunun ilk bölümünü, geniş silah yelpazesi, zırh, yetenekler, üretim seçenekleri ve günlük ve haftalık ödüller ve meydan okumalar içerecekmiş. Araştırma görevlerini tamamlayarak bir yandan teçhizatımızı geliştirebilecek ve Rune ekleyebilecek iken dünyası ve içerisinde yaşayan bireyleri hakkında da bilgi sahibi olabilecekmişiz.
Moon Studios ayrıca Erken Erişim yol haritasıyla ilgili detaylı bir açıklamada da bulundu. Her ne kadar bir tarih belirtilmemiş olsa da, ilk güncelleme ile çok oyunculu mod desteği getirilecek. Steam sayfasına bakılırsa çok oyunculu mod, dört oyuncuya kadar eşli oynama ve hatta PvP de sunacakmış. İkinci güncellemenin adının ise The Breach olacağı söyleniyor. Ayrıca genişletilmiş hikaye içeriği ve bölümler, haritaya eklenecek yeni bölgeler, düşmanlar, silahlar, zırh, teçhizat ve ender eşyalar da planlanıyor.
Bir Cerin olarak Pestilence ile mücadele etmek için Isola Sacra bölgesine doğru yola çıkmış iken, bir gemi kazası geçirerek hiçbir şeyimiz olmadan karaya vuracağımız söyleniyor. İlk etapta da başta silah ve zırh için arayışa girecek olup, sonrasında da işimize yarayacak daha başka eşyaların peşinde koşacakmışız. Ne var ki, bulacağımız eşyalar rastgele olacakmış. Yani her oyuncun senaryo boyunca aynı yerde aynı şeyi bulamayacakmış.
Eşyaların enderlikleri beyaz, mavi, mor ve altın olmak dörde ayrılacak olsa da, diğer aksiyon-rol yapma oyunlarından farklı işleyişleri olacakmış. Öyle ki beyaz olanlar yayın bir şekilde bulunuyor olsa da, en fazla özelleştirilebilir olanlarmış. Mavi olanlar ender ve yüksek büyü istatistiğine sahipmiş. Mor renktekiler çok yüksek büyü istatistiğine sahip iken olumsuz istatistik ile lanetli (Cursed) olacakmış. Altın olan ise eşsiz büyü sunacakmış.
Isola Sacra’daki gece-gündüz geçişinin dinamik ve çevrenin de yüksek oranda etkileşimli olacağı söyleniyor. Dövüş mekanikleri ise animasyon ağırlıklı ve diğer aksiyon-rol yapma oyunu ve dövüş türündeki oyunlardan esinlenilerek oluşturulmuş. Karakterimizin ağırlığının hareket hızında etkisinin olacağı da söyleniyor. Yani hafif iken daha seri hareket edebilecek olup, takati daha hızlı tükenecek iken orta ağırlıkta sakınmaları daha ustaca yapabilecekmişiz. Rune’ler ise çeşitlilik gösterecek ve özel saldırılar sağlayacakmış.
Son olarak, Isola Sacra’nın başkenti Sacrament’e ulaştığımızda da projeler üzerinde çalışarak yeniden yapılanmasın yardım edebilecekmişiz. Bu vesile ile teçhizatımızı daha yüksek seviyelere çekebilmemiz mümkün olacakmış. Ayrıca ev alabilecek ve eşya üretebilecek, vahşi doğada bulduğumuz kaynakları depolayabilecekmişiz. Bu kaynaklar ile yeni teçhizat ve mobilya da yaratabileceğiz. Oyunun dünyasının çeşitli yerleri yeniden ziyaret etmemizle gelişeceği de söyleniyor. Öyle ki yeni tehditler ve toplayabileceğimiz farklı kaynaklar bulabilecekmişiz. Bölgeler de her ziyaretimiz sırasında değişim gösterecekmiş.